• زندگی در ایرلند

    زندگی در ایرلند

    هزینه

    هزینه زندگی در ایرلند، تقریبا همانند سایر کشورهای عضو اتحادیهاروپا گران است. در ادامه هزینه زندگی در کشور ایرلند بطور جزء به جزء آورده شده است.

    Cost of living ireland هزینه زندگی در ایرلند واحد پول کشور ایرلند یورو است. اقتصاد کشور ایرلند در رتبه ۳۵ جهانی قرار دارد. علت اقتصاد نسبتا ضعیف این کشور، بازار نامناسب کار است اگرچه عمده ایرلندی ها اظهار داشته اند که در سال های گذاشته به خوبی هزینه زندگی در ایرلند را تهیه کرده اند اما هم چنان نرخ بیکاری در کشور ایرلند بسیار بالاتر از سطح جهانی (۱۲%) است.

    در حدود ۱۰ درصد مردم ایرلند، خارجی ها هستند که در این بین جمعیت زیادی را دانشجویان خارجی، عده ای را مهاجران دائم و تعدادی را نیز سرمایه گذاران خارجی تشکیل میدهند.

    خرید

    ایرلند شمالی تجربه بی نظیری برای خرید داردهرجایی که بروید با طیف متنوعی از مغازه ها مواجه می شوید که نسبت به سایر مناطق اجناس خود را با قیمت های پایین تری عرضه و خدمات بی نظیری را به مشتریان ارائه می کنندبنابر جدیدترین نظرسنجی در زمینه خرید، بلفاست هفدهمین خیابان برتر در بریتانیا معرفی شده است.  مغازه های منحصر به فرد مد، جواهرات، لوازم خانه و زندگی را با بهترین برند ها می توانید دریافت کنید. به علاوه، کافه های بسیار عالی نیز در اختیار مشتریان قرار دارد. چند مایل آنطرف تر، خیابان لیزبرن، با بوتیک های شیک و اغذیه فروشی ها پذیرای مشتریان خود است.  

    شهر لیزبرن، با دو مجتمع و مرکز پرازدحام خرید،  به سرعت به یکی از مهم ترین  مراکز خرده فروشی در ایرلند شمالی تبدیل شده است. از دیگر مراکز مهم خرید این کشور می توان به بالیمنا  (Ballymena)، نیوری(Newry)، بنگور (Bangor) و کالرین (Coleraine) اشاره کرد. لندن دری (Londonderry) از مراکز خرید منحصر به فرد در ایرلند شمالی است.

    ارسال شده توسط: مدیر سایت

    بازدید

    492 مشاهده

    ارسال نظر

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد.