• تحصیل در نیوزیلند

    تحصیل در نیوزیلند

    سیستم آموزشی نیوزیلند در سطح جهانی، مدرن و پاسخگو است. این سیستم، اصول ثابت شده و سنتی آموزش و پرورش را با نوآوری، خلاقیت و تفکر تازه ترکیب می‏ کند تا رهبران و شهروندانی آماده و مجهز برای قرن 21 تربیت کند.

    همه جنبه های آموزش و پرورش در نیوزیلند طی دو دهه گذشته تحول یافته است، این تغییرات عبراتند از نظارت، برنامه درسی، ارزیابی، مدارک، و تدریس و یادگیری. در نتیجه، طیف وسیعی از ایده ها و روش های جدید بر اساس شواهد و پژوهش با موفقیت به تصویب رسیده است. آموزش و پرورش در نیوزیلند بر نیازهای یادگیری در طول زندگی دانش آموزان متمرکز شده است.

    هر دانش آموز می تواند استعدادهای بالقوه خود را با استفاده از تعدادی از مسیرهای ممکن دانشگاهی و یا حرفه ای پرورش دهد. مدارس و معلمان با استفاده از انواع مواد و امکانات آموزشی، تجارب و رسانه ها ،تفکر انتقادی را تشویق می‏کنند. این تمرکز بر شهود وپژوهش یکی از عوامل موثر در افزایش موفقیت دانش آموزان در نیوزیلند است.

    توجهی بین المللی به دستاوردهای نیوزیلند در آموزش و پرورش وجود دارد. نیوزیلند دارای سازمان های آموزشی، تامین‏ کنندگان، مدیران و معلمان بین‏ المللی است که درک خوبی از مسائل و دلایل آن دارند. تخصص و تجربه تعلیم ‏دهندگان  نیوزیلند در سراسر جهان نادر و کمیاب است.

    ارسال شده توسط: مدیر سایت

    بازدید

    497 مشاهده

    ارسال نظر

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد.