• دوره های زبان در نیوزیلند

    دوره های زبان در نیوزیلند

    زبان انگلیسی عمومی

    کلاس های زبان عمومی در اکثر مدارس زبان انگلیسی برگزار می شود.این کلاس ها تخصصی نیستند، اما در پایان این دوره، دانش آموزان می بایست به راحتی به زبان انگلیسی مکالمه کرده و یا برای ادامه تحصیل آماده شوند

    دوره های تخصصی

    در بسیاری از مدارس انگلیسی زبان در نیوزلند، دوره هایی ارائه می شود که در آن مدارک معتبر بین المللی به دانش آموزان اعطا می شود. برای مثال اگر قصد تحصیلات عالیه را داشته باشید، احتمالاً نیاز به فراگیری زبان تخصصی دارید، بنابراین پی بردن به استانداردهای زبانی دقیق مورد نیاز رشته شما بسیار مهم و ضروری است. در مدارس زبان انگلیسی نیوزلند دو گواهی اصلی ارائه می شود:

    • سیستم آزمون بین المللی زبان انگلیسی : (IELTS) این سیستم در اکثر مؤسسات عالی انگلستان، استرالیا، نیوزیلند و کانادا و به صورت روز افزون در ایالات متحده مورد استفاده قرار می گیرد. این آزمون به ارزیابی مهارت های خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیداری  زبان آموزان می پردازد.
    • آزمون پرینستون زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی :(TOEFL) این گواهی در بسیاری از مؤسسات عالی امریکای شمالی مورد استفاده قرار می گیرد و به ارزیابی مهارت های خواندن، نوشتن و شنیداری زبان آموزان پرداخته و مکالمه انگلیسی آنان را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می دهد.  

    ارسال شده توسط: مدیر سایت

    بازدید

    711 مشاهده

    ارسال نظر

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد.