• دوره های زبان در ایالات متحده

    دوره های زبان در ایالات متحده

    TOEFL  &  IELTS 

    آزمون آیلتس و تافل , آزمونهای بسیار مهم برای دانشجویان زبان انگلیسی در سراسر جهان محسوب میشوند. هر دو این آزمونها برای ارزیابی توانایی زبان انگلیسی از متقاضیان توسط دانشگاهها استفاده میشنود . آزمون آیلتس به طور گسترده در انگلستان و استرالیا و همچنین توسط اکثر دانشگاه های آمریکا و کانادا ، از جمله دانشگاه هاروارد به رسمیت شناخته میشود.

    تافل عمدتا توسط دانشگاه های آمریکا مورد استفاده قرار میگیرد ، گرچه در انگلستان و استرالیا نیز این آزمون از متقضیان پذیرفته میشود.

    آیلتس شامل نه درجه است . درجه نه نشان دهنده این است که دانش آموز در سطح تحصیلات عالی در زبان انگلیسی میباشد. در چهار چوب علمی به طور کلی ، دانشجویان مقطع کارشناسی برای اخذ پذیرش در دانشگاه نیاز به امتیاز 5.5 در آزمون آیلتس در هر چهار قسمت آزمون(خواندن ، نوشتن ، گوش دادن و صحبت کردن) را لازم دارند. دانشجویان کارشناسی ارشد نیاز به امتياز 6.5 برای دریافت پذیرش دانشگاهی نیاز دارند.

    دوره فشرده زبان انگلیسی

    دوره فشرده ربان انگلیسی (IEP) : یک نوع از برنامه هاى ویژه زبان انگلیسی است که معمولا شامل 20 تا 30 ساعت کلاس درس در هر هفته میباشد. دوره های فشرده زبان انگلیسی برای تمام دانش آموزان در تمام سطوح ميباشد (مبتدی تا پیشرفته). این دوره به دانش آموزدر تمام زمینه های زبان انگلیسی از جمله، صحبت کردن ، گوش دادن ، دستور زبان و لغات، خواندن و نوشتن درمدت زمان کوتاه کمک زیادی میکند.

    ارسال شده توسط: مدیر سایت

    بازدید

    506 مشاهده

    ارسال نظر

    ایمیل شما منتشر نخواهد شد.